FAQ | Fragile ~ Maternity fashion

FAQ

 

1. Kan ik telefonisch of per e-mail  een bestelling plaatsen ?
Je kan telefonisch of per e-mail geen bestelling plaatsen. Mocht je vragen hebben tijdens het bestelproces  via de webshop kan je steeds contact opnemen met onze online klantendienst webshop [at] fragile.be">webshop [at] fragile.be

2. Verzendkosten zijn GRATIS voor verzending binnen België, Nederland en Luxemburg

Verzending buiten BeNeLux gratis vanaf orders boven de €150
Voor alle andere bestellingen gelden deze tarieven 
Frankrijk – Duitsland – Verenigd Koninkrijk : 12€
Rest Eu : 20€       

3. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd
Je bestelling wordt geleverd binnen 5 werkdagen na betalingsontvangst.

4. Wat zijn de leveringsmogelijkheden? 
De levering van je bestelling gebeurt via Bpost op een willekeurig adres.

5. Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?
Als je hebt gekozen voor een levering aan huis, moet je een ontvangstbewijs tekenen . Ben je niet thuis? Dan steekt de postbode een briefje in je bus met het adres waar je je bestelling kan ophalen. Je neemt best het briefje mee naar het postkantoor. De postbode zal dus niet het pakketje voor de voordeur achterlaten als je er niet bent.

6. Welke betaalmiddelen kunnen gebruikt worden?
Visa - Bancontact

7. Is mijn betaling veilig?
Dankzij onze betaalpartner Ogone beschikken we over een veilig en betrouwbaar betaalsysteem waardoor je er zeker van bent dat de betaling veilig verloopt. Je betaalgegevens en creditcardinfo worden enkel gebruikt voor de betaling en worden nooit vrijgegeven aan andere partijen.

8. Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Gelieve contact op te nemen met onze klantendienst op webshop [at] fragile.be (webshop [at] fragile.be) . Een product dat je wenst te retourneren, dient te voldoen aan de volgende voorwaarden:
- In nieuwe toestand
- In de oorspronkelijke verpakking inclusief het Fragile prijs- en brandlabel
- Niet gedragen of gewassen
- Volledig (samen met alle items, zoals ceintuur ed.) 
- u kan het artikel retourneren via Bpost (retourkost voor klant) of u kan de retour gratis afleveren in de Fragile winkel in Antwerpen, Kammenstraat 84 2000 Antwerpen van Maandag t.e.m Zaterdag tussen 10 en 18 uur.

9. Hoe word ik terugbetaald als ik het artikel retourneer?
De terugbetaling gebeurt op de manier waarop je betaalde. Betaalde je online met een betaalkaart of via overschrijving dan krijg je het geld teruggestort. Betaalde je met een kredietkaart, dan nemen we contact met je op en wordt het bedrag op je rekening teruggestort.

10. Wat zijn de terugbetalingsvoorwaarden?
Enkel als de kleding ongedragen en onbeschadigd teruggestuurd wordt, kunnen wij een volledige terugbetaling doen.
De zending moet binnen de 7 kalenderdagen teruggestuurd worden naar volgend adres : Natale bvba – Kammenstraat 82-84 – 2000 Antwerpen.

11. Door wie worden de retourkosten betaald ?
Belgie
De retourkosten komen ten laste van de klant. Wij houden de retourkost van 7 euro in op de terugbetaling van het geretourneerde stuk.
U kan de retour gratis afleveren in de Fragile winkel in Antwerpen, Kammenstraat 84 2000 Antwerpen van Maandag t.e.m Zaterdag tussen 10 en 18 uur.

Buitenland
De klant betaalt de retourkosten zelf bij het versturen van het pakket. 

12. Wat in geval van een beschadigd of foutief geleverd product ?
Indien je ander product ontving dan je bestelde of het product beschadigd toekwam, vallen de retourkosten ten onzer laste.

13. Hoe vallen de maten?
XS = 34
S = 36
M = 38
L = 40
XL = 42
U kan dezelfde maat nemen als voor uw zwangerschap.   

14. De consument heeft het recht aan de onderneming mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete of zonder toelichten van een motief binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed.


FAQ

1. Can i place an order by mail or telephone.
That is not possible. However, during your order processyou can always contact us by mail webshop [at] fragile.be (webshop [at] fragile.be) for any assistance or questions.

2. How much do you charge for delivery? 

We offer free delivery above 150€ and free shipping to Belgium, the Netherlands and Luxemburg.

For all orders below 150€ we use the following rates:

France, Germany, United Kingdom : 12€
Other countries in EU : 20€

3. When will my order be delivered?
Within 5 days after receipt of payment.

4. Where can you deliver my order?
We can deliver at home or any address mentioned in your order.

5. What happens if I’m not at home when the carrier tries to deliver my order?
If you’ve chosen for a delivery at home, you have to sign a receipt. If you’re not at home, your postman leaves a note where you can pick up your parcel. Don’t forget to take this note with you when you try to get your order. So, the postman will never leave this parcel when nobody is home.

6. How can I pay?
In order to pay for your purchases on this site, you can choose the following payment methods:

Credit cards : Visa, Bancontact

7. How secure is my payment?
We work with Ogone for your security and safety. The security system used by Ogone is one of the most reliable and secure systems in the world. Your personal details will only be used for the purposes of managing your order. We will never pass on your details to third parties.

8. How do I return an order?
For the return policy please contact us by mail on webshop [at] fragile.be (webshop [at] fragile.be)
The article you want to return must be subject to the below mentioned  conditions:

- In new condition
- Original packaging, including the Fragile price tag and brand label.
- Unworn and unwashed
- Complete ( together with all items such as a belt, keychain etc…)

9. Will I be paid back if I return my order?
If the product you are returning satisfies all the conditions, you will be paid back within 30 days on your bank account. If you payed with creditcard, we will contact you and you will be payed back on your bank account.

10. What are the conditions to be paid back?
You will be paid back  if the product you are returning satisfies all the conditions. Once you have requested a return by mail, your returned package must reach us within 7 days to NATALE BVBA - Kammenstraat 82-84 - 2000 Antwerpen.

11. Who will pay the shipping costs necessary for returning the order?
Returning from Belgium:
The return costs are due by the client. You can bring your return product free to the Fragile Shop in Antwerp Kammenstraat 84 2000 Antwerp during opening hours from Monday to Saturday between 10 and 18h.

Returning from abroad:
The client pays its own return costs.

12. What happens in case the article was damaged or wrongly delivered?
If you receive an article that you did not order ot that has been damaged before opening the package, we reimburse the costs for returning the article. 

13. How do the sizes work?
XS = 34
S = 36
M = 38
L = 40
XL = 42
You can take the same size as before your pregnancy.   

14. The customer is entitled to inform the company that he or she wishes to revoke the purchase whitout paying a penalty or stating the reason for doing so, within 14 calendar days calculated from the day following the delivery of the goods.