Maternity fashion from Antwerp, Belgium
Dressing precious moments since 1990
95% made in Antwerp
FREE SHIPPING ON ORDERS OVER 100,-
  • Nederlands
  • Verzenden & retourneren

    Hoe bestellen?

     

    Om een bestelling te plaatsen gaat de Klant naar de rubriek van zijn keuze, kiest hij de kleur en maat die hij wenst te ontvangen, vervolgens klikt hij op "Plaats in winkelmandje”. Op die manier komt het gekozen artikel in het "Winkelmandje" terecht. De Klant kan zijn bestelling corrigeren zolang deze zich in het "Winkelmandje" bevindt. Indien de Klant zijn order wil bevestigen dient hij zijn leverings- en betaalmethode te kiezen. Gedurende het hele afrekenproces wordt duidelijk aangegeven wat het totaalbedrag is dat betaald dient te worden. Door het uitvoeren van het betalingsproces wordt de bestelling definitief en kan deze niet langer worden gewijzigd.

     

    Verzendtarieven zijn de volgende: 

    Verzending binnen de BeNeLux kost €5 en is gratis voor orders vanaf €100.

    Verzending naar Frankrijk, Duitsland en UK kost €10.

    Verzending naar andere EU-landen: €15.

    Voor verzending naar niet EU-landen: op maat te verkrijgen via [email protected] 

     

    De Klant ontvangt via een eerste e-mail in elk geval, na de aankoop, een bevestiging van zijn bestelling. Vervolgens ontvangt de Klant een tweede e-mail op het ogenblik dat zijn bestelling verstuurd wordt.

     

    Levering

    Bij de bevestiging van de bestelling, kan de Klant kiezen voor een levering aan een bepaald adres (woonplaats, arbeidsplaats of andere).

     

    Fragile zal zich naar best vermogen inspannen opdat de bestelling naar dat adres wordt verstuurd binnen enkele werkdagen na de bevestiging van de betaling.

     

    Standaardleveringstermijn is binnen de 5 werkdagen na verzending, uitzonderingen op basis van locatie zijn mogelijk. 

    De bezorger zal zich op dat adres aanbieden tijdens werkdagen tussen 8u en 18u en zal het of de pakje(s) overhandigen aan de geadresseerde of aan elke andere persoon die aanwezig is op dat adres. In geval van afwezigheid, zal een bericht worden achtergelaten in de postbus met het adres van het dichtstbijzijnde UPS pick-up point waar de klant zijn bestelling kan ophalen.

     

    Indien de Klant zijn bestelling niet afhaalt binnen het door UPS vooropgestelde afhaaltermijn, zal de bestelling automatisch worden teruggezonden naar Fragile die vervolgens contact zal nemen met de Klant teneinde de levering van de bestelling te regelen. In dat geval kunnen bijkomende leveringskosten van de Klant worden geëist.

     

    Fragile houdt zich het recht voor om de bestelling op te splitsen in één of meerdere leveringen in functie van de beschikbaarheid van de Producten. Elke levering wordt aangekondigd via e-mail. De levering is vergezeld van een leverbon, waarop ook de details van de geleverde goederen zijn vermeld.

     

     

    In het geval dat een levering tijdens het leverproces verloren zou raken, en de voorwaarden van dit artikel gerespecteerd worden, dan zal Fragile volledig op haar kosten een nieuwe zending versturen als het Product nog beschikbaar is of het bedrag van de bestelling inclusief de transportkosten terugbetalen. De overdracht van het risico van verlies en/of schade aan de Klant geschiedt bij de levering.

     

    Herroeping en retours

     

    Tenzij expliciet anders is vermeld op de site, heeft de Klant het recht om, binnen de 14 kalenderdagen te rekenen vanaf de dag volgend op de dag waarop de Klant het Product heeft ontvangen, gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zonder dat hij daarvoor een schadevergoeding moet betalen, en zonder dat hij daarvoor een reden moet opgeven.

     

    De Klant kan voor de betreffende bestelling een retourzending opstarten. 

    Voor retours binnen België: maak gratis een retourzending aan via de daarvoor voorziene link in de email van UPS met de tracking details van de originele zending.

    Voor retours buiten België: organiseer uw retourzending met de transporteur van uw eigen keuze. 

     

    Het herroepingsrecht voor geleverde Producten is slechts geldig voor zover het Product ook daadwerkelijk teruggestuurd wordt binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst.

     

    Het herroepen product moet teruggestuurd worden:

    • in onberispelijke toestand
    • in zijn oorspronkelijke verpakking inclusief hangtag met productinfo
    • niet gedragen of gewassen, volledig (samen met alle bijhorende items, zoals ceintuur ed.),
    • vergezeld van de originele verkoop factuur (waarvan de Klant een kopie behoudt)
    • vergezeld van een volledig ingevuld retourdocument.
    •  

    Elke retour waarvan de afzender niet kan geïdentificeerd worden, zal geweigerd worden. Zodra de 14 kalenderdagen verstreken zijn, is Fragile niet meer in staat om de retour te aanvaarden, en zal de retour teruggestuurd worden naar de afzender. 

     

    Retours kunnen ook binnengebracht worden in de Fragilewinkel in Antwerpen, volgens dezelfde voorwaarden als hierboven beschreven.

     

    De retour moet verstuurd worden of binnengebracht worden naar het volgend adres, dat ook duidelijk vermeld staat op het retourformulier:

    Fragile – retours webshop

    Kammenstraat 84

    2000 Antwerpen

    België

     

    De risico’s verbonden aan de retourverzending vallen ten laste van de Klant.

    De terugbetaling van de aankoop zal gebeuren binnen de 30 kalenderdagen na tijdig ontvangst van de retour door Fragile, op voorwaarde dat alle voorwaarden zoals hierboven beschreven strikt voldaan zijn. Het bedrag dat terugbetaald wordt zal in elk geval nooit groter zijn dan het door de Klant effectief betaalde bedrag.

    Deze terugbetaling zal op de volgende wijze plaatsvinden:

    Indien de Klant zijn bestelling betaald heeft door middel van kredietkaart, zal na het nakijken van de teruggezonden artikelen, een credit worden uitgevoerd op de kredietkaart die de Klant gebruikt heeft om de aankoopprijs te betalen van de teruggezonden artikelen, mits aftrek van de verschuldigde bedragen of de aankoopbonnen of kortingen gebruikt om de bestelling te betalen. De terugbetaling aan de Klant zal gebeuren volgens de overeengekomen modaliteiten met de bank die de kaart uitgeeft. Indien de Klant zijn bestelling heeft betaald met een andere vorm van betaling, zal de terugbetaling worden uitgevoerd via overschrijving op het bankrekeningnummer dat hij heeft vermeld op de retourbon.

     

    Omruilingen

    Voor een omruiling moet altijd een nieuwe bestelling geplaatst worden op de webshop. Het artikel dat geretourneerd wordt, zal terugbetaald worden na correcte ontvangst. 

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »